ایهانایهان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
مامان وحیدهمامان وحیده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

آیهان کوچولو

گل پسر نازم

3 روز تا تولد

1394/1/19 1:51
نویسنده : مامان آیهان
241 بازدید
اشتراک گذاری

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (3)        

 سلام پسر عزیزم چیزی به تولدت نمانده کم کم به تولد63.gif سالگیت نزدیک میشیم جشن
واز خدا میخوام همیشه سر حال و سلامت باشی Bola de Cristalوقتی تموم خاطرات دو سال و مرور میکنم متنظربا خودم میگم چه زود بزرگ شدی و هزار ماشالله مردی شدی واسه خودت.دیگه تموم رفتارات تغییر  کرده جمله ها توکامل میگی و کارهاتو اکثرشونو خودت انجام میدی ولی امان از دست تو که  گاهی اوقات هوس شیر خوردن به سرت میزنهکه بعد خودت میخندیو میری  محبتبعدا خاطرات  از شیر گرفتنتو برات مینویسم الان که من دارم برات مینویسم تو خوابیدی ولی هی سرفه میکنی غمگینایشالله هر چه زودتر خوب بشی اخه نمیزاره فرشته کوچلو من راحت بخوابهخوابدوست دارم ایهانم

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان هانیه
20 فروردین 94 1:05
سلام عزیزم پیشاپیش روزت مبارک
مامان آیهان
پاسخ
مرسی هانیه جان