ایهانایهان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مامان وحیدهمامان وحیده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

آیهان کوچولو

گل پسر نازم

بدون عنوان

1394/3/11 1:48
نویسنده : مامان آیهان
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر عزیزم چند وقت بود نتونستم برات بنوسیم اخه دیگه ماشالله بزرگ شدی و کنجکاو زیاد وقت نمیکنم  بنویسم فقط شبا وقتی خواب موقعیت دارم.گل پسر عزیزم خیلی شیرین حرف میزنه و جمله هاتو کامل میگی همه عاشق حرف زدن هات شدن کار هر روزت شده که ببریمت پارک خیلی سرسره بازی رو دوست دراری تا میری سوار سرسره میشی میگی وحیده عکس بگیر خندهاخه به من میگی وحیده، آنه. چند بارم خاله وحیده گفتی تعجبیه بارم به من گفتی دخترم قه قههبه باباتم میگی ایرج ،هر روز به بابا ایرج زنگ میزنی میگی بیا منو ببر پارک خیلی ناز نازی شدی ایهان جونم اما یه عادت بد که داری یواشکی میری سر لوازم ارایش من و جلویه آینه رژمیزنی تموم وسایلامو خراب کردیولی اشکالی نداره فدایه سرت خوشگلمهر بار بهت تذکر میدم دست نزنی تو هم چشم میگی ولی باز کار خودتو میکنی

جداکننده متن

خصوصیات اخلاقی ایهانم عذایه مورد علاقه/ماکارونی و کباب   بازی مورد علاقه / پلیس بازی و توپ بازی   عروسک/پتو مت  نوشیدنی /چای و دوغ    شبکه مورد علاقه /شبکه پویا   تنقلات /شکلات و پفیلا    دوست داری بشقاب هایه غذا رو بچینی و تو جمع کردنش کمک کنی قبل

 

 غذا بسم الله میگی و بعد غذا دستت درد نکنه میگی   مسواک زدن به دندون که خیلی دوست داری  animated_tooth_being_brushed.gif (38326 bytes)

خیلی  دوست دارم

پسندها (3)

نظرات (1)

هستی
15 خرداد 94 21:05
سلام وبت علبه به وب منم سر بزن http://mahanarsham.niniweblog.com/