ایهانایهان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مامان وحیدهمامان وحیده، تا این لحظه: 37 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

آیهان کوچولو

گل پسر نازم

دردو دل مامانی

1394/10/16 1:03
نویسنده : مامان آیهان
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانی ببخش مدتی کم پیدا شدم اخه اصلا وقت نمیکنم برات بنویسم الانم که دارم برات مینویسم فرشته کوچلوی من اروم خوابیدهخواباگه بیدار بشی لب تاب و ببینی جنگ جهانی راه میندازیسوالدیگه فصل سرما هم رسیده  تو از دیدن برف کلی ذوق میکنی وقتی برف میاد میمونی جلوی پنجره و نگاه میکنی به منم میگی بیا تماشا کن ولی تو این فصل دو بار سرما خوردی از غذا افتادی غمگینکوچلوی مامان  سرود  سلام  چه خوب و زیباست تازه یاد گرفتی و هر روز زمزمه میکنی  کلی برام نقاشی مکشی انواع ماشین و غذا ولی شکل همشون یکی هستقه قههبعد میگی مامن چی بنویسم منم میگم اب چنان با صدای  کشیده میگی اب مینویسی انگار سر کلاسیخندهعاشق کارتون کلاه قرمزی هستی صبح بیدار میشی دنبال فلش میگردی تا کلاه قرمزی ببینی بعد اهنگ حامد پهلان گوش میدیراضیعاشق غذا خوری رفتن هستی تا میبینی میگی غذا مخمراخه بعضی وقتها به غذا خوری میگی غذا مخمرغذای مورد علاقه شاه پسرم کباب و ماکارونی و سوپ هستش عاشق بتفنگ بازی هستی و اونقدر به بابا ایرج شکیک میکنی و میگی باید بیفتی زمین تا نخوره زمین ول کن نیستیخطاپسر مامان اصلا نمیزاری عکس بگیرم ازت  و فقط میگی باید من بندازم عزیززززززززززززززززززززززم دوست دارم عاشق کاریه خونه داری هستی دوست داری لباسهارو تو پهن کنی وظرف بشوری جارو برقی بکشی  سبزی پاک کنی  افرین به پسر با هوش منبوس

پسندها (1)

نظرات (0)